Nazwy dla numerów:
Użytkownik ma możliwość nadania nazwy przypisanej do danego numeru, będącej jedną
z cech opisującą nagrania. W zakładce "Panel" podczas edycji listy rozmów jedna z kolumn
"Nazwa" zawiera powyższą informacje i umożliwia jej sortowanie w obu kierunkach.
Stosowanie nazw dla często powtarzanych numerów wnosi większe uporządkowanie
i podnosi komfort w zarządzaniu nagraniami.
Raport:
Oprogramowanie posiada możliwość generowania raportów wykazujących ilość rozmów
oraz czas nagrań dla poszczególnych linii, a także dla całego archiwum. Użytkownik definiuje
przedział czasu, który ma objąć raport, ponadto ma możliwość zdefiniowania ograniczenia
wskazanych dni do przedziału godzinowego np. od 6:00 do 12:00. Generowane raporty mogą
stanowić pomoc dla kierowników np. działu telemarketingu. Istnieje możliwość przenoszenia
wyników raportu do zewnętrznych programów np. Excela poprzez wbudowaną funkcje
kopiuj "do schowka".
Ujęcie z pracy systemu Inwigilator1.8 - zobacz screen.
strona 5 /5
<< Wstecz | Produkty >>
Zapraszamy do współpracy!