Sposób zapisu rozmów:
System zapisuje nagrania na dysku twardym komputera PC w postaci plików
*.wav lub *.flac
(pliki skompresowane, bez utraty jakości). Ilość nagranych rozmów
limitowana jest przez
pojemność dysku twardego komputera np. dysk o pojemności 120 GB dla rejestracji
10 lnii przy dużym nasileniu rozmów pozwoli na ciągłą pracę w granicach 6 miesięcy.
Jednocześnie system
posiada możliwość zdefiniowania
czasu, po którym automatycznie
usuwane są nagrania
np. 90 dni.
Czas ten jest deklarowany
dla każdej linii
z osobna
lub dla wszystkich obsługiwanych linii
i mieści się w zakresie
od 1 do 999 dni.
Poprawne zdefiniowanie terminu przetrzymywania
rozmów pozwala na ciągłą nieprzerwaną
pracę
systemu bez obaw zatrzymania rejestracji wynikającego
z zapełnienia dysku twardego
w serwerze rejestrującym.
Wyszukiwanie rozmów:
System posiada funkcje wyszukiwania rozmów, w której użytkownik określa rodzaj
wyszukiwanych rozmów tzn.: wychodzące, przychodzące lub wszystkie. Podaje również
pełny numer do wyszukania lub jego znaną część, a brakującą część zastępuje znakiem
" * "
np. 0105522* oznacza, że wyszukane zostaną wszystkie rozmowy przeprowadzone
z Warszawą. Wyszukując rozmowy definiujemy jednocześnie, dla których linii, spośród
obsługiwanych obowiązuje dane wyszukanie. Ponadto w zakładce "Panel" mamy
możliwość wyświetlania rozmów z dowolnej linii z danego dnia lub z dowolnych
wskazanych dni z możliwością sortowania w obu kierunkach po kolumnach:
Data, Czas, Linia, Numer oraz Nazwa. Własność ta jest pomocna, gdy staramy się
wyszukać rozmowę, której numeru nie znamy, a posiadamy inne informacje na jej temat
np. przybliżona data lub pora dnia. Wówczas wyświetlamy rozmowy z danego dnia
i sortujemy po kolumnie np. Data, co zawęża nam ilość rozmów, które są podejrzane
o tę poszukiwaną. Pamiętajmy, że w miarę użytkowania systemu odnalezienie
pojedynczej rozmowy sprzed np. miesiąca może stanowić problem lub zabrać dużo
cennego czasu bez odpowiednich narzędzi.
strona 2/5
<< Wstecz | Dalej >>