Rozpoznawanie numerów:
System rozpoznaje numery wybierane oraz numery przychodzące na liniach analogowych
z włączoną usługą CLIP (usługa wykupiona u operatora telekomunikacyjnego lub wbudowana
funkcjonalność w centrali telefonicznej). Rozpoznawanie numerów przychodzących możliwe
jest w obu występujących na rynku standardach tj. FSK oraz DTMF. Rozpoznany numer jest
jedną z własności przypisanych do każdej rozmowy.
Zdalny dostęp do rozmów:
System posiada możliwość zdalnego dostępu do archiwum rozmów oraz do pełnego
korzystania z funkcjonalności systemu np. do odsłuchu aktualnie prowadzonej rozmowy
poprzez zastosowanie oprogramowania "Inwigilator-Terminal". Zasosowanie tego rozwiazania
pozwala na niezależny dostęp do plików z nagraniami oraz możliwości osłuchu prowadzonych
rozmów nieograniczonej liczbie użytkowników, znajdujących sie w obrębie sieci komputerowej.
Zastosowanie to ma miejsce wszędzie tam, gdzie liczba użytkowników jest większa niz jeden
lub wymaga tego rozległa infrastruktura przedsiębiorstwa.
Zobacz szczegóły!
strona 3/5
<< Wstecz | Dalej >>