Rozpoznawanie numerów:
        
          System rozpoznaje numery wybierane oraz numery przychodzące na liniach analogowych
 
          z włączoną usługą CLIP (usługa wykupiona u operatora telekomunikacyjnego lub wbudowana
 
          funkcjonalność w centrali telefonicznej). Rozpoznawanie numerów przychodzących możliwe
 
          jest w obu występujących na rynku standardach tj. FSK oraz DTMF. Rozpoznany numer jest
 
          jedną z własności przypisanych do każdej rozmowy.        
        Zdalny dostęp do rozmów:
                  System posiada możliwość zdalnego dostępu do archiwum rozmów oraz do pełnego
          korzystania z funkcjonalności systemu np. do odsłuchu aktualnie prowadzonej rozmowy
          poprzez zastosowanie oprogramowania "Inwigilator-Terminal". Zasosowanie tego rozwiazania
          pozwala na niezależny dostęp do plików z nagraniami oraz możliwości osłuchu prowadzonych
          rozmów nieograniczonej liczbie użytkowników, znajdujących sie w obrębie sieci komputerowej.
          Zastosowanie to ma miejsce wszędzie tam, gdzie liczba użytkowników jest większa niz jeden
          lub wymaga tego rozległa infrastruktura przedsiębiorstwa.   
          Zobacz szczegóły! 
         
         
         
        strona 3/5
        << Wstecz  |  Dalej >>